Zgłoszone prace SKI 2016 PDF Drukuj Email
Konrad Gryzwald Algorytmy znajdowania najkrótszych ścieżek pomiędzy dwoma punktami. Ich wykorzystanie i porównanie na przykładzie autorskiej gry komputerowej
Oskar Marszałek System do autoryzacji operatora produkcji na stanowisku roboczym z uwzględnieniem propozycji rozwiązania sprzętowego
Łukasz Międła Projekt i implementacja gry zręcznościowej opartej na silniku Unity 3D
Andrzej Wróbel Generowanie proceduralne w grach komputerowych, Politechnika Częstochowska
Yevgen Yevdokimov Porównanie sposobów tworzenia rozbudowanych baz danych na platformie Android

Algorytmy znajdowania najkrótszych ścieżek pomiędzy dwoma

punktami. Ich wykorzystanie i porównanie na przykładzie

autorskiej gry komputerowej

 
 

Organizatorzy


iitis

Instytut Informatyki Teoretycznej i Stosowanej



wimii



logo



Patron merytoryczny


Human Cloud


Sponsor


Notebook Center